تسلیت رئیس جمهور روسیه و وزارت خارجه آمریکا و فرانسه به خانواده قربانیان سانحه هوایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 22 / 5 / 1393
بازدید : 1134
نویسنده : علیرضا سعادتی
تسلیت رئیس جمهور روسیه و وزارت خارجه آمریکا و فرانسه به خانواده قربانیان سانحه هوایی

به نقل از خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با انتشار پیام تسلیتی که کاخ کرملین آن را منتشر کرد، ضمن ابراز همدردی اعلام داشت: «تسلیت عمیق من بابت سقوط هواپیمای مسافربری در تهران که به موجب آن تلفات انسانی به وجود آمد را پذیرا باشید. من با خانواده‌های قربانیان این ماجرا که دوستان و عزیزان خود را از دست داده‌اند ابراز همدردی می‌کنم.»

ابراز همدردی وزارت خارجه آمریکا و فرانسه با خانواده قربانیان سقوط هواپیما

خانم «ماری هارف» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه فارسی متعلق به این وزارت‌خانه در پایگاه اجتماعی توئیتر، با خانواده قربانیان سانحه خط هواپیمایی سپاهان، ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است: «دولت آمریکا صمیمانه‌ترین مراتب همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان سانحه خط هواپیمایی سپاهان ابراز می‌کند.»

وی همچنین ورود تیم ملی والیبال مردان ایران به خاک آمریکا را خیرمقدم گفت.

لازم به توضیح است که در سانحه دیگری در سال ۱۳۶۷، پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پس از شلیک یک فروند موشک هدایت‌شونده از عرشه ناو یواس‌اس‌وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن جان باختند.

دولت ایالات متحده هیچگاه به خاطر این حادثه عذرخواهی نکرد. چند سال بعد، فرمانده این ناو از دستان رئیس‌جمهور وقت آمریکا مدال گرفت که این حرکت با واکنش منفی افکار عمومی در ایران مواجه شد.

وزارت خارجه فرانسه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده که از آگاه شدن از تلفات بالای سانحه دیروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران متأثر شده است.

رئیس جمهور آذربایجان سقوط هواپیمای مسافربری را به مردم ایران تسلیت گفت

«الهام علی‌اف»، رئیس جمهور آذربایجان، سقوط یک فروند هواپیما در نزدیکی فرودگاه مهرآباد تهران را به حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران تسلیت گفت.

به گزارش صدای روسیه، این مطلب را روز دوشنبه رسانه‌های رسمی آذربایجان گزارش کرده‌اند.

آقای علی‌اف در پیام خود تأکید کرده که او از گزارش‌ها در مورد تلفات ناشی از سقوط هواپیما بسیار متأسف است و تسلیت خود را به همه بستگان قربانیان و مردم ایران ابراز می‌کند.

نخست وزیر و رئیس جمهور پاکستان سانحه سقوط هواپیما در ایران را تسلیت گفتند

نخست وزیر و رئیس جمهور پاکستان سانحه سقوط  هواپیمای مسافربری ایران که ده‌ها نفر در آن کشته شدند را تسلیت گفتند.

«ممنون حسین»، رئیس جمهور پاکستان و «نواز شریف»، نخست وزیر این کشور روز دوشنبه پیام تسلیت خود را به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران به دلیل سقوط هواپیمای مسافربری که در جریان آن بیش از ۴۰ کشور کشته شدند، ارسال کردند.

به گزارش اکسپرس تریبیون، رئیس جمهور پاکستان در نامه‌ای به رئیس جمهور ایران نوشته است: «دولت و مردم ایران در این لحظه دشوار با برادران ایرانی خود هستند.»

نواز شریف نیز در نامه خود نوشته است: «مردم پاکستان در این لحظات اندوه فقدان شما را درک می‌کنند و در کنار شما ایستاده‌اند.»

امیر کویت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت

«صباح‌الاحمد جابر الصباح» پادشاه کویت، در پیامی به دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان، ضمن ادای تسلیت نسبت به سقوط هواپیمای مسافربری، رحمت و مغفرت الهی را برای درگذشتگان و صبر و شکیبایی برای خانواده‌های کشته شدگان را از خداوند متعال مسألت داشت.

همچنین «شیخ نواف الاحمد» ولیعهد کویت و «جابر مبارک» رئیس شورای وزیران کویت نیز در پیامی جداگانه وقوع سانحه هواپیمای مسافربری را به دکتر حسن روحانی تسلیت گفتند.




:: موضوعات مرتبط: تخصصی آبخورگ , اخبار روز آبخورگ , شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: تسلیت رئیس جمهور روسیه و وزارت خارجه آمریکا و فرانسه به خانواده قربانیان سانحه هواییتسلیت رئیس جمهور روسیه و وزارت خارجه آمریکا و فرانسه به خانواده قربانیان سانحه هوایی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com